Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

Συνεντεύξη - Χριστιάνα Αριστοτέλους

Το να ψάχνει κανείς στον υπολογιστή του ανακαλύπτει αρκετά πράγματα.  Καθώς έψαχνα λοιπόν βρήκα μια συνέντευξη που είχα κάνει όταν ήμουνα ακόμα στο δεύτερο έτος των σπουδών μου , δηλαδή πριν από δύο χρόνια αφού έχω πάρει πλέον επίσημα το πτυχίο μου ως δημοσιογράφος.
Αυτή η συνέντευξη ανήκει στην Χριστιάνα Αριστοτέλους και είπα αφού την βρήκα να την μοιραστώ μαζί σας!!

Η Χριστιάνα Αριστοτέλους όνομα με μεγάλη ιστορία, Μις Κύπρος στα καλλιστεία 2001, δημοσιογράφος για λίγο στο «Καλημέρα» και αμέσως μετά στην ομάδα παρουσίασης στον «Όμορφο κόσμο το πρωί», στην Ελλάδα, και εδώ και τέσσερα χρόνια με δική της εκπομπής το «Για Σένα» στο κυπριακό σταθμό του Μέγα αλλά και με καθημερινή,  πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή στις 10:00 εως της 13:00 το μεσημέρι την απολαμβάνουμε και την ακούμε στον ραδιοσταθμό του Super Fm στους 104,8 μας μιλάει για τα επαγγελματικά της αλλά και για την ζωή της.


Πάντοτε ονειρευόσουν να γίνεις μια καταξιωμένη παρουσιάστρια τώρα που το
έχεις καταφέρει αυτό και με επιτυχία μάλιστα πως νιώθεις;
Το με επιτυχία είναι πάντα σχετικό δεν μπορείς να νιώθεις πότε ότι το έχεις καταφέρει με επιτυχία εγώ αυτό που νιώθω είναι ότι προσπαθώ πάντα για το καλύτερο και σίγουρα αυτό που ζω ήταν πάντα το όνειρο μου όποτε δεν μπορώ να νιώθω οτιδήποτε άλλο εκτός από ευτυχία και νιώθω και ευλογιά που κατάφερα να κάνω αυτό που θέλω. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που παλεύουν για αυτό το οποίο θέλουν και μπορεί δυστυχώς να μην φτάσουν το στόχο τους.  Εγώ νιώθω ευλογημένη από το θεό και φυσικά πολύ χαρούμενη για όλη την αγάπη του κόσμου.

Νιώθεις να υπάρχει αντιζηλία στο χώρο εργασίας σου από τους συναδέλφους σου ή ακόμη και από τον απλό κόσμο;
Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στο χώρο μας και στη δουλεία μας είναι πολύ ανταγωνιστικό επάγγελμα και από τη φύση του, δηλαδή καθημερινά κοιτάζεις τα νούμερα τηλεθέασης και βλέπεις πως ήταν οι άλλοι που ήταν στην απέναντι δηλαδή, θέλοντας και μη μπαίνεις σε ένα παιχνίδι ανταγωνισμού.  Εννοείται πως όλοι οι άνθρωποι που εργαζόμαστε μπροστά και πίσω από τις κάμερες δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα άλλα υπάρχουν και άνθρωποι οι οποίοι το παίρνουν προσωπικά άλλα προσωπικά δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία.

Ένιωσες ποτέ άσχημα με δημοσιεύματα που τυχόν να δημοσιεύτηκαν από τον τύπο;
Ναι φυσικά, στην αρχή πληγώνεσαι, στενοχωριέσαι, κλαις αλλά στη συνέχεια συνηθίζεις.  Είναι κάτι δυστυχώς που είναι μέρος αυτού του επαγγέλματος, δεν μπορείς να το βγάλεις έξω είτε θέλεις είτε δεν θέλεις όποτε αναγκάζεσαι κάποια στιγμή να προσαρμοστείς στα δεδομένα ότι θα διαβάζεις πράγματα τα οποία δεν ισχύουν.  Θα διαβάζεις πράγματα τα οποία δεν θα ισχύουν, όπως σου είπα και πριν πληγώθηκα, στεναχωρήθηκα, έκλαψα αλλά στη συνέχεια προσαρμόζεσαι στο να μην σε αγγίζει και νομίζω πως έφτασα σε αυτό το σημείο να μην με αγγίζει εύκολα κάτι.


Αν είχες να επιλέξεις μεταξύ καριέρας και οικογένειας τι θα διάλεγες;
Νομίζω όταν θέλεις κάτι πραγματικά μπορείς να τα συνδυάσεις και τα δύο βάζοντας όμως κάποιες προτεραιότητες.  Πολύ δύσκολα συνδυάζεις  καριέρα και οικογένεια αλλά θεωρώ όταν ξέρεις πιο από τα δύο είναι η προτεραιότητα θα τα καταφέρεις.


Σε ενδιαφέρει το τι ιδέα έχει ο κόσμος για σένα;
Σίγουρα, αν πω ότι δεν με ενδιαφέρει θα είναι μεγάλο ψέμα. Δεν γίνεται να κάνεις μια εκπομπή να έχεις καθημερινή επικοινωνία με το κόσμα και να λες δεν με ενδιαφέρει τι γνώμη έχουν για μένα, δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν θέλει να τον αγαπά ο κόσμος.

Ένιωσες ποτέ να έχεις ψωνιστεί;
Όχι καθόλου, νομίζω σε αυτό ευθύνεται η οικογένεια μου.  Ξέρεις όταν μεγαλώνεις σε ένα περιβάλλον που σε κρατά καλά ισορροπημένο και σου λέει πάντα τα σωστά και τα λάθη σου σε κάνει να είσαι πολύ προσγειωμένος και συνειδητοποιημένος άνθρωπος.


 Δεν σε φοβίζει που η μια εκπομπή κλίνει μετά την άλλη και μπορεί να συμβεί και το ίδιο σε εσένα όπως σε όλους μας;
Το σίγουρο είναι ότι με στεναχωρεί αφάνταστα γιατί μπορεί να μην έχει κοπεί η δική μας εκπομπή αλλά το να βλέπεις συναδέλφους και γενικά τον κόσμο σε οποιαδήποτε δουλειά να μένει άνεργος και να μην έχουν να φροντίσουν την οικογένεια τους, τα παιδιά τους είναι θλιβερό. Βέβαια είναι κάτι το ανησυχητικό αλλά είμαι άνθρωπος ο οποίος αγχώνετε όταν έρθει κάτι και όχι από πριν.  

Νιώθεις πως η ζωή σου είναι ολοκληρωμένη αυτή τη στιγμή που μιλάμε;
Μμμμμμ, επειδή όλοι άνθρωποι λένε πως η ζωή του ανθρώπου ολοκληρώνεται όταν έρθει ένα παιδί, αν πω ότι είμαι ολοκληρωμένη σημαίνει δεν έχω άλλα πράγματα να κάνω ή άλλες εμπειρίες να ζήσω.  Όποτε δεν νιώθω ότι έχω μια ολοκληρωμένη ζωή.

Πότε ήταν η τελευταία φορά που είχες κλάψει;
Προχθές, το κλάμα το έχω εύκολο όπως έχω και το γέλιο, είμαι άνθρωπος των συναισθημάτων, όσο εύκολα μπορεί να γελάσω τόσο εύκολα μπορεί και να κλάψω.

Αισθάνθηκες ποτέ πως έχεις προδοθεί από φίλους σου;
Στο πολύ μακρινό ναι, νομίζω πως στη ζωή κάθε ανθρώπου είναι φυσιολογικό.  Θεωρώ πως στη ζωή του ο άνθρωπος αν δεν κλάψει, αν δεν απογοητευτείς, αν δεν χτυπήσεις, θεωρώ ότι δεν έχει ζήσει κάποια πράγματα

Πως καταφέρνεις να είσαι τόσο κομψή και τόσο όμορφη;
Νομίζω δεν είμαι κομψή και σε ευχαριστώ πάρα πολύ, γενικά φοράω ότι βρίσκω μπροστά μου.  Το μόνο που κάνω είναι ότι χρησιμοποιώ πολλά λάδια για το πρόσωπο μου και φροντίζω κάθε βράδυ να ξεβάφομαι.

Ποια θα μπορούσες να πεις πως ήταν η μεγαλύτερη αλλαγή που έκανες στη ζωή σου μέχρι σήμερα;
Έλεγα ότι δεν θα γίνω ποτέ ξανθή και έγινα ( γελάει). Πέρα από την πλάκα έμαθα να λέω όχι και αυτό είναι η πιο μεγάλη αλλαγή μετά από πολλά έμαθα να λέω όχι.

Ποια θα μπορούσες να πεις πως ήταν η πιο ωραία στιγμή της ζωής σου;
Η γέννηση των μωρών της αδελφής μου ήμουν μαζί της μέσα στο χειρουργείο  όταν γεννήθηκε ο βαφτιστικός μου.  Ήταν απίστευτη σημαντική στιγμή για μένα αυτό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: